Balans

Från att ha varit ganska svalt och lugnt till att bli ganska intensivt med en stor längtan efter att ses. Det är en angenäm förändring i rätt rikting helt i min smak. Vi har dykt på vissa problem, som för en gångs skull inte är kopplat till vår kommunikation eller brist på sådan utan som snarare kan få saker att gå ännu mer framåt. Alla problem är inte av ondo...fast till viss del är även dessa det. Det innebär lite mindre tid tillsammans...kanske. Men på något sätt, på ett konstigt sätt fungerar viss omvänd psykologi nästan alltid. När man inte kan få så vill man ha, mer och mer och till slut allt. Det är det här som har hänt M. Jag blev visst otillgänglig, fast inte på ett medvetet och utstuderat sätt för att vinna fördelar utan mer för att det var så det blev. Jag vet inte varför jag blir förvånad, det har ju funkat förr men jag blir glatt överraskad ändå. Det är ju en positiv sak, att han inser hur mycket han faktiskt vill ha mig. Det handlar kanske om balans, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0