Slag i huvudet

Inte vet jag vad som har hänt, kan det vara så att han har slagit i huvudet, hårt?!?
Senaste veckan har varit som det ska vara, eller som jag vill att det ska vara. Vi har hörts av varje dag, han skickar gulliga sms och har till och med  skickat gulliga `godmorgon-sms´- vad hände? Och inte nog med det, han svarar dessutom på de sms jag skickar. Nu menar jag inte bara att han skickar något tillbaka, utan allt som oftast responderar han på det jag skrivit. Detta hör inte till vanligheterna.
I helgen har jag haft besök av en nära vän och uppenbarligen var det det bästa som kunde hända, oj vad han har längtat...

Nu kan man ju undra vad jag egentligen ser hos den här mannen som nog mest verkar vara en riktig buffel...

* Du skulle ha sett honom som jag såg honom när jag gick förbi hans jobb i lördags, lång, ståtlig, fylld av pondus, osande av manlighet...mmm....då hade du vetat.
* Du skulle känna hans händer på din kropp, då hade du vetat.
* Du skulle smaka på en kyss, då skulle du veta.
* Du skulle känna känslan av att vara vackrast i världen när han tittar på dig, då hade du vetat.
* Du skulle känna känslan av att ha den vackraste kroppen, de mest perfekta brösten och en charmig personlighet, då hade du vetat.

Så ja, jag är nerklubbad, förundrad och nog lite kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0